neděle 4. ledna 2015

Střípky z Nepálu II - vycházka na venkov

Bydlíme víceméně na okraji Káthmándú. Jedno odpoledne jsem zatoužil trošku protáhnout nohy, a tak jsem vyrazil směrem ven od centra města s tím, že po hodině chůze se otočím a půjdu zpět. Nejdřív jsem šel po úzké silnici, kde ještě jezdilo docela dost aut. Po asi dvaceti minutách jsem ze silnice odbočil a dostal se na venkov. Auta skoro žádná, jen sem tam něco. Je otázka nakolik se provoz mění v průběhu dne. Každopádně vycházka to byla povedená a začínající déšť si to naštěstí nakonec rozmyslel.

Po hodině chůze jsem na minutu přesně dorazil k této lávce, tak jsem si ji přešel tam a zpět. Při prvním přecházení jsem měl závratě. Cestou zpět už to bylo lepší a dokonce mi ani moc nevadilo, když mě uprostřed lávky objížděl skútr se dvěma pasažéry :)
Tady pár dalších obrázků okolní krajiny a budov. Posledních cca 7 obrázků mi přijde spíš jako takový polovenkov, přechod mezi městem a venkovem. Je to ta úzká silnice, kterou zmiňuji na začátku.

Jinak dnes opouštíme Káthmándú a vracíme se do Indie. Plánujeme navštívit Darjeeling a možná ještě další místa. Uvidíme podle situace.

 
 

Na vlaječkách jsou napsané hinduistické modlitby
V potůčku u cesty myla jedna vesničanka svou dcerku


Betonování domu v žabkách, proč ne



Na podobnou hinduistickou "kapličku" narazíte na každých 100-200 metrech

 

 
Tohle není nic běžného, jen taková ojedinělá perlička
 

2 komentáře:

  1. super! ☼ užijte si cestování a dobře dojeďte :)

    OdpovědětVymazat
  2. Betonování v žabkách je poslední móda. Každý chce přeci nechat svoji stopu v tom co dělal. :-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.